Lista poparcia jest integralną częścią zgłoszenia zadania. Internetowa Platforma Budżetu Obywatelskiego, od razu po złożeniu propozycji zadania, generuje listę poparcia dla projektu. Należy ją wydrukować i zebrać wymaganą liczbę podpisów:
Uzupełnioną listę poparcia należy dostarczyć w przeciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia propozycji:
Składając listę poparcia na dziennikach podawczych warto równocześnie uzupełnić i złożyć pismo, które ułatwi identyfikację złożonej listy poparcia oraz wskaże na wnioskodawcę zadania. Pismo można pobrać TUTAJ.
Jeśli nie chcesz czekać na listę poparcia wygenerowaną przez platformę internetową i chcesz szybciej rozpocząć zbieranie podpisów pod swoim pomysłem, możesz ją samodzielnie wydrukować, a następnie uzupełnić tytuł. UWAGA: tytuł propozycji zadania zgłaszanej poprzez platformę internetową oraz tytuł na samodzielnie uzupełnianej liście poparcia muszą być identyczne!
Zasady dostarczania listy poparcia, na której tytuł został uzupełniony własnoręcznie są takie same jak w przypadku list generowanych przez platformę internetową.
Lista poparcia do pobrania TUTAJ.