Lista poparcia jest integralną częścią zgłoszenia zadania. Internetowa Platforma Budżetu Obywatelskiego, od razu po złożeniu propozycji zadania, generuje listę poparcia dla projektu. Należy ją wydrukować i zebrać wymaganą liczbę podpisów:
Uzupełnioną listę poparcia należy dostarczyć w terminie 7 dni od dnia złożenia projektu:
lub
Składając listę poparcia na dziennikach podawczych warto równocześnie uzupełnić i złożyć pismo, które ułatwi identyfikację złożonej listy poparcia oraz wskaże na wnioskodawcę zadania. Pismo można pobrać TUTAJ.
Jeśli nie chcesz czekać na listę poparcia wygenerowaną przez platformę internetową i chcesz szybciej rozpocząć zbieranie podpisów pod swoim pomysłem, możesz ją samodzielnie wydrukować, a następnie uzupełnić tytuł.
UWAGA: tytuł i krótki opis projektu zgłaszanego poprzez platformę internetową oraz tytuł i krótki opis projektu na samodzielnie uzupełnianej liście poparcia muszą być identyczne!
Zasady dostarczania listy poparcia, na której tytuł został uzupełniony własnoręcznie są takie same jak w przypadku list generowanych przez platformę internetową.
Lista poparcia do pobrania TUTAJ.