Deklaracja dostępności
Gmina Miejska Kraków zobowiązuje się zapewnić dostępność strony Miejska Platforma Internetowa zgodnie z ustawą z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Budżet obywatelski - budzet.krakow.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2017-02-20
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-31
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Wymagania, które nie zostały spełnione:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- część plików opublikowanych w serwisie to skany dokumentów opublikowane w formacie .pdf, które nie zostały poddane procesowi optycznego rozpoznawania tekstów (OCR).
Powody wyłączenia:
- filmy i pliki zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
- w miarę możliwości opublikowane wcześniej pliki będą sukcesywnie poddawane procesowi OCR, a nowe pliki będą publikowane w formatach zawierających treść z poprawnie zaznaczoną strukturą logiczną
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację dostępności sporządzono dnia 2020-09-22, na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronach Budżet obywatelski - budzet.krakow.pl można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Ewentualne dodatkowe skróty: brak
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt mailowy: magiczny.krakow@um.krakow.pl. Można się również kontaktować telefonicznie: 12 616 1791. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.