W przypadku, kiedy konto na dany nr PESEL jest już założone, a osoba twierdzi, że to nie ona zakładała konto, po zweryfikowaniu tożsamości możemy usunąć zarejestrowane nieprawidłowo konto wraz z oddanymi z niego głosami.
Aby w tej sytuacji zweryfikować swoją tożsamość, należy
a) przesłać prośbę o usunięcie błędnego konta wraz ze skanem dowodu osobistego mpi@um.krakow.pl lub
b) pojawić się osobiście w siedzibie UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, pok. 29, w godz. 8-15, pon-pt. z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość, zawierającym nr PESEL
Zgłaszałam(em) projekt w tej edycji BO, nie mogę się jednak zalogować.
Konta wszystkich osób, które zgłaszały projekt w tej edycji BO, 15 czerwca otrzymały wiadomość o treści:
Szanowni Państwo,
W związku z uruchomieniem NOWEGO systemu do obsługi głosowań w budżecie obywatelskim zaistniała konieczność dodatkowej weryfikacji istniejących już kont.
Za pomocą następującego adresu: link_aktywacyjny
mogą Państwo zweryfikować swoje dane i aktywować konto.
Z poważaniem,
Redakcja BO
Należy kliknąć w link aktywacyjny zawarty w wiadomości i aktywować swoje konto. Jeśli nie widzą Państwo wiadomości, proszę sprawdzić, czy nie została umieszczona w folderze ze spamem. Jeśli mimo to jej Państwo nie widzą, prosimy o skorzystanie z procedury przypomnienia hasła, a wiadomość zostanie przesłana powtórnie.