Remont ulic - ul. Doktora Twardego oraz ul. Prądnickiej
Edycja Budżet Obywatelski 2017 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Prądnicka, Kraków, Poland
Dodatkowe lokalizacje: ul. Doktora Twardego
Krótki opis projektu
Remont ulic Doktora Twardego (od skrzyżowania z ul. Bratysławską) oraz ul. Prądnickiej (od Doktora Twardego (wiaduktu) do skrzyżowania z Alejami Trzech Wieszczów i ul. Długą.
Opis projektu
Remont ulicy Doktora Twardego metodą nakładkową od skrzyżowania z ul. Bratysławską do ul. Prądnickiej oraz ul. Prądnickiej od wiaduktu (skrzyżowania z ul. Doktora Twardego) do skrzyżowania z Alejami Trzech Wieszczy i ul. Długą.
UZASADNIENIE PROJEKTU
Obecnie na ul. Doktora Twardego oraz ul. Prądnickiej od wiaduktu do skrzyżowania z alejami Trzech Wieszczy występuje bardzo intensywny ruch zarówno komunikacji zbiorowej (m.in. linia 164, 154) jak i indywidualnej. Niestety na przestrzeni lat odcinek ten uległ znacznemu zniszczeniu. Zwłaszcza na ul. Prądnickiej do skrzyżowania z Alejami Trzech Wieszczów występuje wiele dziur w drodze, które skutkować mogą uszkodzeniem pojazdu (w tym autobusów komunikacji miejskiej) jak i spowodowaniem wypadku.
Remont pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo i komfort przejazdu (w tym pasażerów komunikacji miejskiej) jak również poprawić estetykę tej ulicy położonej blisko ścisłego centrum miasta.
Niestety na najbliższe lata nie jest planowany remont tego odcinka dlatego celowe jest zgłoszenie tego projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego.
| Nazwa | Opis | Koszt |
|---|---|---|
| Promocja | Wykonanie i dystrybucja materiałów promocyjnych | 1 500,00 PLN |
| Wynajem pomieszczeń | Wynajem pomieszczeń dla potrzeb realizacji zajęć (40 godzin) | 2 000,00 PLN |
| Realizacja zajęć | Wynagrodzenia osób prowadzących | 4 000,00 PLN |
| Materiały | Zakup materiałów do zajęć (biurowych i dydaktycznych) | 1 000,00 PLN |
| Napoje | Zakup napojów (woda, soki, itp.) dla uczestników zajęć | 2 000,00 PLN |
| 10 500,00 PLN |
| Nazwa | Opis | Data |
|---|---|---|
| 1. Promocja | Przygotowanie, wykonanie i dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych projektu | styczeń - luty 2019 |
| 2. Rekrutacja | Rekrutacja uczestników projektu | styczeń - luty 2019 |
| 3. Realizacja zajęć | Wynajem sali i realizacja zajęć - 1 x tygodniowo x 60 minut, minimum 40 godzin łącznie w skali roku dla grupy 12 osób. | luty - grudzień 2019 |