Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt ogólnomiejski NR 32:

Remont ul. Kocmyrzowskiej - bis

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2017 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

110 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Wzgórza Krzesławickie ul. Kocmyrzowska

Krótki opis projektu

Remont nakładkowy ul. Kocmyrzowskiej na odcinku od ul. Darwina do ul. Kantorowickiej o dł. ok 300 metrów w części, która nie została naprawiona w 2016 roku.

Opis projektu

Remont nakładkowy dwóch części ul. Kocmyrzowskiej na odcinku od ul. Darwina do ul. Kantorowickiej. Części te nie zostały objęte remontem nakładkowym w 2016 roku.

UZASADNIENIE PROJEKTU

1. Poprawa bezpieczeństwa wszystkich użytkowników tej drogi.
2. Zwiększenie komfortu przejazdu oraz zmniejszenie oddziaływania akustycznego drogi na sąsiednią zabudowę mieszkaniową wielorodzinną. Ponadto realizacja projektu wpłynie na spopularyzowanie idei budżetu obywatelskiego wśród mieszkańców.
3. Z uwagi na ogólnodostępność drogi publicznej z efektów realizacji projektu może skorzystać każdy mieszkaniec (kierowca, pasażer, rowerzysta i pieszy). Z uwagi na fatalny stan nawierzchni, jej poprawa zostanie odebrana pozytywnie przez mieszkańców. W edycji BO 2016 naprawa tej ulicy uzyskała bardzo dobry wynik co świadczy o atrakcyjności projektu i zainteresowaniu nim przez mieszkańców. W zakresie projektów infrastrukturalnych uzyskano najlepszy wynik. 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Projekt i montaż Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz montaż poidełek i karmników 110 000,00 PLN
110 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Projekt i montaż Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz montaż poidełek i karmników 2020

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Poprawa bezpieczeństwa wszystkich użytkowników tej drogi. Zwiększenie komfortu przejazdu oraz zmniejszenie oddziaływania akustycznego drogi na sąsiednią zabudowę mieszkaniową wielorodzinną.
powrót