KAMPANIA PROMUJĄCA KOMUNIKACJĘ ZBIOROWĄ
Edycja Budżet Obywatelski 2017 Projekt ogólnomiejski - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Kraków, Polska
Opis projektu
Specjalnie przygotowana kampania promująca komunikację zbiorową. Jej główny cel to zachęcenie to przetestowania przez kierowców samochodów osobowych, którzy na co dzień poruszają się autami po Krakowie, jak dużo wygodniej, szybciej i bezstresowo można przemieszczać się po Krakowie.
Kampania oparta będzie o media internetowe, gazety lokalne oraz promocję w radiu o zasięgu miejskim.
UZASADNIENIE PROJEKTU
Jej główny cel to zachęcenie to przetestowania przez kierowców
samochodów osobowych, którzy na co dzień poruszają się autami po
Krakowie, jak dużo wygodniej, szybciej i bezstresowo można przemieszczać
się po Krakowie.
Potrzeby takiej kampanii nie sposób nie zauważyć, teoretycznie miasto Kraków, za swój cel stawia wzmocnienie transportu zbiorowego, ale efekt jest nie satysfakcjonujący. Ciągłe korki - zbyt dużo samochodów , wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza - smog w Krakowie oraz wiele innych czynników sprawia, że celowość kampanii jest niepodważalna.
Wystarczyłoby przekonać liczbę 2000 kierowców, ale zauważyć realnie wpływ na lepszy poziom życia mieszkańców Krakowa.
Atrakcyjność projektu polegać na przede wszystkim na formie i sposobie przekazu, na wywołaniu w pewnym sensie mody na przetestowania jazdy komunikacji zbiorowej. Na zasadzie i Ty przynajmniej raz w danym miesiącu pochwal się: ... tak jechałem autobusem - tramwajem.
Nazwa | Opis | Koszt |
---|---|---|
Przygotowanie i wdrożenie kampanii promującej komunikację zbiorową | Przygotowanie i wdrożenie kampanii internetowej, prasowej oraz radiowej oraz jej emisja | 200 000,00 PLN |
200 000,00 PLN |
Nazwa | Opis | Data |
---|---|---|
Przygotowanie i wdrożenie kampanii promującej komunikację zbiorową | Przygotowanie i wdrożenie kampanii internetowej, prasowej oraz radiowej oraz jej emisja | marzec i kwiecień 2018 |