Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt ogólnomiejski NR 80:

KAMPANIA PROMUJĄCA KOMUNIKACJĘ ZBIOROWĄ

Edycja Budżet Obywatelski 2017 Projekt ogólnomiejski - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Kraków, Polska

Opis projektu

Specjalnie przygotowana kampania promująca komunikację zbiorową. Jej główny cel to zachęcenie to przetestowania przez kierowców samochodów osobowych, którzy na co dzień poruszają się autami po Krakowie, jak dużo wygodniej, szybciej i bezstresowo można przemieszczać się po Krakowie.
Kampania oparta będzie o media internetowe, gazety lokalne oraz promocję w radiu o zasięgu miejskim.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Jej główny cel to zachęcenie to przetestowania przez kierowców samochodów osobowych, którzy na co dzień poruszają się autami po Krakowie, jak dużo wygodniej, szybciej i bezstresowo można przemieszczać się po Krakowie.
Potrzeby takiej kampanii nie sposób nie zauważyć, teoretycznie miasto Kraków, za swój cel stawia wzmocnienie transportu zbiorowego, ale efekt jest nie satysfakcjonujący. Ciągłe korki - zbyt dużo samochodów , wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza - smog w Krakowie oraz wiele innych czynników sprawia, że celowość kampanii jest niepodważalna.
Wystarczyłoby przekonać liczbę 2000 kierowców, ale zauważyć realnie wpływ na lepszy poziom życia mieszkańców Krakowa.
Atrakcyjność projektu polegać na przede wszystkim na formie i sposobie przekazu, na wywołaniu w pewnym sensie mody na przetestowania jazdy komunikacji zbiorowej. Na zasadzie i Ty przynajmniej raz w danym miesiącu pochwal się: ... tak jechałem autobusem - tramwajem.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Przygotowanie i wdrożenie kampanii promującej komunikację zbiorową Przygotowanie i wdrożenie kampanii internetowej, prasowej oraz radiowej oraz jej emisja 200 000,00 PLN
200 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Przygotowanie i wdrożenie kampanii promującej komunikację zbiorową Przygotowanie i wdrożenie kampanii internetowej, prasowej oraz radiowej oraz jej emisja marzec i kwiecień 2018
Charakterystyka długoterminowych skutków: Zachęcenie kierowców do przetestowania komunikacji miejskiej, jako wygodniejszej szybszej i bezstresowej. Zmniejszenie korków oraz poprawa jakości powietrza.
Wróć do poprzedniej strony