Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica VII NR 2:

Budowa stacji rowerowej przy Bursztynowym Szlaku nad Wisłą

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2018 Projekt lokalny - Dzielnica VII Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

16 500,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Wioślarska / Ks. Józefa za stacją Orlen

Krótki opis projektu

Budowa samoobsługowej stacji rowerowej w  przy Bursztynowym Szlaku nad Wisłą ul. Wioślarska/ Ks. Józefa za stacją Orlen.

Opis projektu

Budowa  stacji rowerowej - samoobsługowej przy Wiśle, na najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów i rolkarzy trasie - przy Bursztynowym Szlaku. Proponuję punkt przy ul. Wioślarskiej za stacją Orlen, gdzie spotyka się masa ludzi i nie ma takiego miejsca, gdzie można napompować rower, zrobić drobną naprawę.  Proponuje się rozbudowę punktu o utwardzenie terenu w rejonie stacji rowerowej, oraz montaż 2 szt. ławek z utwardzeniem terenu pod ławkami. Proponuję stację nie tylko naprawy rowerów, ale punkt, gdzie będzie można usiąść na ławce, założyć rolki, przygotować się do jazdy. Miejsce przy Orlenie (na jego tyłach, przy samym wjeździe na trasę rowerową) jest punktem spotkań rowerzystów, miejscem startowym. Dużo osób z innych dzielnic miasta przywozi tutaj rower/rolki samochodem, zostawia go na stacji paliw i rusza w drogę.

 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Rozwój infrastruktury sportowej w Krakowie.

Zapewnienie podstawowych urządzeń do obsługi rowerów.
Zagospodarowanie nieużytków na terenie miasta, rewitalizacja.
Budowa pozytywnego wizerunku Krakowa jako miasta propagującego sport.
Aktywizacja mieszkańców miasta do czynnego uprawiania sportu, tworzenie sprzyjających warunków.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Stacja Wioślarska budowa stacji naprawy rowerów, wybrukowanie terenu, posadowienie małej architektury (ławki) 16 500,00 PLN
16 500,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Budowa stacji rowerowej ul. Wioślarska 2019 r.

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Zapewnienie podstawowych urządzeń do obsługi rowerów poprawi komfort rowerzystów;zagospodarowanie nieużytku poprawi walory estetyczne okolicy i pozwoli pieszym oraz rolkarzom w dogodnych warunkach(ławki)przygotować się do jazdy jak również odpocząć po sportowych"szaleństwach"
powrót