Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt ogólnomiejski NR 56:

DOŚĆ DZIUR - WsPóLnIe WYREMONTUJMY Bieńczycką i Kocmyrzowską

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2018 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

2 400 030,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Bieńczycka, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Mieszkańcy czterech dzielnic Nowohuckich (Czyżyny, Bieńczyce, Wzgórza Krzesławickie, Nowa Huta) od lat nie mogą doprosić się od Prezydenta Miasta Krakowa generalnego remontu nawierzchni tego ważnego traktu drogowego łączącego dzielnice i miasto.

Opis projektu

Projekt przewiduje generalny remont nawierzchni ul. Bieńczyckiej i Kocmyrzowskiej od Ronda Kocmyrzowskiego do ul. Bulwarowej, do wysokości środków jakie będą przydzielone do zadania.Szczegółowy zakres i wybór odcinka zostanie ustalony z Wnioskodawcą po uchwaleniu budżetu Miasta.

UZASADNIENIE PROJEKTU


Wspomniane odcinki są w fatalnym stanie technicznym. Bieżące utrzymanie dróg sprowadza się do nieustannego łatania dziur. Ponadto nawierzchnia w wielu miejscach jest popękana i pofałdowana. W związku z powyższym po drodze zwyczajnie źle się jeździ. Kiepski stan nawierzchni generuje też większy hałas do bloków i domów sąsiadujących z drogą. Arteria drogowa bardzo uczęszczana to ważny trakt komunikacyjnych dla mieszkańców Nowej Huty jak i osób wjeżdżających do Krakowa.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Remont podbudowy i nawierzchni. Określenie dokładnego odcinka do remontu, przygotowanie dokumentacji i wybór wykonawcy. 2 400 030,00 PLN
2 400 030,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Remont podbudowy i nawierzchni. Przygotowanie zadania do przetargu. IV kwartał 2018
Remont podbudowy i nawierzchni. Ogłoszenie przetargu. II kwartał 2019
Remont podbudowy i nawierzchni. Realizacja zadania. II-III kwartał 2019

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Znaczna poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego; ograniczenie hałasu powodowanego przez fatalny stan nawierzchni; eliminacja uszkodzeń pojazdów
powrót