Projekt lokalny - Dzielnica VI
NR 16:
Dolina Rudawy dla pieszych i rowerzystów!
Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)
Edycja Budżet Obywatelski 2019 Projekt lokalny - Dzielnica VI Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.
105 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Dolina Rudawy - przejście dla pieszych przez ul. Na Błonie
Krótki opis projektu
Bezpieczne przejście dla pieszych przez ul. Na Błonie.
Opis projektu
Budowa bezpiecznego wyniesionego przejścia dla pieszych przez ul. Na Błonie w ciągu Młynówki Królewskiej prowadzącym do doliny Rudawy (na wzór przejścia dla pieszych przez ul. Zarzecze przy skrzyżowaniu z ul. Wiedeńską - przejście dla pieszych jako próg zwalniający).
UZASADNIENIE PROJEKTU
Wyniesione przejście dla pieszych zwiększy bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów podróżujących trasą Młynówki Królewskiej. Zapewni też bezpieczeństwo dzieci chodzących do okolicznych szkół licznie korzystających z przejścia. Uspokoi ruch samochodowy i upłynni przejazd przez skrzyżowania z ul. Filtrową i ul. Lindego oraz wyjazd komunikacji miejskiej z pętli autobusowej Bronowice Małe.
| Nazwa | Opis | Koszt |
|---|---|---|
| projekt + realizacja | projekt i budowa wyniesionego przejścia dla pieszych wg projektu | 105 000,00 PLN |
| 105 000,00 PLN |
| Nazwa | Opis | Data |
|---|---|---|
| projekt + realizacja | projekt + realizacja wg projektu | I - IV kw. 2020 r. |
Galeria
Charakterystyka długoterminowych
skutków: Projekt zakłada budowę bezpiecznego wyniesionego przejścia dla pieszych przez ul. Na Błonie w ciągu Młynówki Królewskiej prowadzącym do doliny Rudawy.
Ciąg Młynówka Królewska jest bardzo licznie uczęszczanym traktem spacerowo – rowerowym prowadzącym do atrakcyjnych terenów rekreacyjnych. Dodatkowo w przedmiotowym rejonie służy jako dojście do szkół, przedszkoli, sklepów, przystanków autobusowych i bloków. ul. Na Błonie przecinająca ciąg pieszo – rowerowy jest bardzo ruchliwą ulicą. Budowa wyniesionego przejścia przyczyni się do poprawy stanu technicznego infrastruktury w przedmiotowej lokalizacji, zwiększy bezpieczeństwo i komfort użytkowników ciągu spacerowego, okolicznych mieszkańców i spacerowiczów.