Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt ogólnomiejski NR 24:

Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Prądniku!

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2021 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

1 300 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Południowa strona ul. Lublańskiej na odcinku od ul. Młyńskiej do wysokości przejścia dla pieszych w okolicy przystanku autobusowego Lublańska.

Krótki opis projektu

Celem projektu jest przebudowa istniejącego chodnika na ciąg pieszo-rowerowy  na ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni asfaltowej po południowej stronie ul. Lublańskiej od przystanku autobusowego ‘Lublańska’ do włączenia w ul. Młyńską (obejmujące działki 1002/8, 1002/9, 955/13, 1031/2 obr. 23, 736/1 obr. 4 Śródmieście).

Opis projektu

Celem projektu jest budowa ciągu pieszo-rowerowego po południowej stronie ul. Lublańskiej na odcinku od ul. Młyńskiej do wysokości przejścia dla pieszych w okolicy przystanku Lublańska. Budowa ciągu stanowi przedłużenie obecnej ścieżki od al. Bora-Komorowskiego. Jest to ważnym łącznik tras rowerowych łączących wschód z zachodem Krakowa. 

 
 

 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wpłynie pozytywnie na poprawę bezpieczeństwa zarówno pieszych jak i samych rowerzystów oraz stanowi przedłużenie obecnej ścieżki rowerowej od strony al. Bora-Komorowskiego, co wpłynie na uatrakcyjnienie podróży rowerem dla mieszkańców. 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji projektowej z niezbędnymi uzgodnieniami 60 000,00 PLN
Realizacja Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy 1 240 000,00 PLN
1 300 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Dokumentacja projektowa Sporządzenie dokumentacji projektowej I-IV kw. 2022 r.
Realizacja zadania Budowa ciągu pieszo-rowerowego I-IV kw.2023 r.

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Charakterystyka długoterminowych skutków realizacji zadania: Przebudowa chodnika z płyt betonowych na ciąg pieszo-rowerowy przyczyni się do zwiększenia komfortu osób poruszających się rowerami, być może zachęci inne osoby poruszające się własnym samochodem do zmiany środka lokomocji na rower. Powyższa inwestycja będzie stanowić uzupełnienie ścieżek rowerowych powstających w ramach zadania „Budowa linii tramwajowej KST etap IV”.
powrót