Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt ogólnomiejski NR 24:

Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Prądniku!

Edycja Budżet Obywatelski 2021 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Południowa strona ul. Lublańskiej na odcinku od ul. Młyńskiej do wysokości przejścia dla pieszych w okolicy przystanku autobusowego Lublańska.

Opis projektu

Celem projektu jest budowa ciągu pieszo-rowerowego po południowej stronie ul. Lublańskiej na odcinku od ul. Młyńskiej do wysokości przejścia dla pieszych w okolicy przystanku Lublańska. Budowa ciągu stanowi przedłużenie obecnej ścieżki od al. Bora-Komorowskiego. Jest to ważnym łącznik tras rowerowych łączących wschód z zachodem Krakowa. 

 
 

 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wpłynie pozytywnie na poprawę bezpieczeństwa zarówno pieszych jak i samych rowerzystów oraz stanowi przedłużenie obecnej ścieżki rowerowej od strony al. Bora-Komorowskiego, co wpłynie na uatrakcyjnienie podróży rowerem dla mieszkańców. 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji projektowej z niezbędnymi uzgodnieniami 60 000,00 PLN
Realizacja Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy 1 240 000,00 PLN
1 300 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Dokumentacja projektowa Sporządzenie dokumentacji projektowej I-IV kw. 2022 r.
Realizacja zadania Budowa ciągu pieszo-rowerowego I-IV kw.2023 r.

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Charakterystyka długoterminowych skutków realizacji zadania: Przebudowa chodnika z płyt betonowych na ciąg pieszo-rowerowy przyczyni się do zwiększenia komfortu osób poruszających się rowerami, być może zachęci inne osoby poruszające się własnym samochodem do zmiany środka lokomocji na rower. Powyższa inwestycja będzie stanowić uzupełnienie ścieżek rowerowych powstających w ramach zadania „Budowa linii tramwajowej KST etap IV”.
powrót