Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - Dzielnica VI NR 1:

Czas na Kino Konkursy Wycieczki Warsztaty i Zabawy Logiczne

Edycja Budżet Obywatelski 2022 Projekt lokalny - Dzielnica VI Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Dzielnica VI

Opis projektu

W naszym kompleksowym projekcie dla mieszkańców dzielnicy VI można wyróżnić następujące części składowe:
 
1. Organizacja cyklu seansów kina plenerowego w okresie lata 2023 r.. Zakładamy realizację przynajmniej czterech weekendowych seansów w kilku lokalizacjach, takich jak amfiteatr na os. Widok lub teren parkingu miejskiego przy ul. Tetmajera, gdzie corocznie od wielu lat odbywa się piknik rodzinny "Święto Ulicy Tetmajera".

2. "Wycieczki z Kulturą" –to zaplanowanie i przeprowadzenie autokarowych wycieczek krajoznawczych z przewodnikiem. Wycieczki powinny zawierać znaczny "komponent kulturalny i edukacyjny" zakładając również zwiedzanie m.in. miast, zamków, kościołów, klasztorów, muzeów, galerii artystycznych, skansenów i innych tego typu miejsc. Możliwe jest również uczestnictwo  w wydarzeniach o charakterze społeczno-kulturalnym i integracyjnym.

3. Cykl konkursów "Bronowickie Malwy" i Gra Terenowa z nagrodami:
a. W konkursach jak i w Grze udział mogą wziąć osoby dorosłe i młodzież.
b. Konkursy artystyczne będą przeznaczone dla amatorów tj. osób dla których działalność artystyczna nie jest głównym źródłem dochodów.
c. Tematyka konkursu artystycznego powinna przynajmniej częściowo nawiązywać do regionów krakowskiego i podkrakowskiego z preferowaniem spraw lokalnych tj. Bronowic, Mydlnik i terenów okolicznych.
d. Dla konkursów i Gry zostaną wyłonione jury, które powinny składać się z osób z instytucji i NGO działających w sferze edukacji i kultury na terenie dzielnicy VI oraz cieszących się szacunkiem w lokalnej społeczności. W jury mogą zasiadać np. Klubu Kultury Mydlniki, Towarzystwa Przyjaciół Bronowic oraz Bronowickiego Stowarzyszenia Sztuk Wszelkich.
e. Prace przedstawiane do konkursu powinny posiadać posmak nowości i nie powinny być wcześniej
prezentowane szerszej publiczności w środkach masowego przekazu, na festiwalach, innych konkursach, ani wydane drukiem.
f. Organizatorzy konkursów mogą zastrzec sobie prawo wykorzystania prac biorących udział w konkursie dla celów edukacyjnych i promocyjnych.
g. Dla konkursów zostaną opracowane profesjonalne Regulaminy.
h. Przy organizacji projektu dobrze byłoby konsultować jego ogólne zarysy z Zarządem Towarzystwa Przyjaciół Bronowic, które posiada dobre rozeznanie w lokalnych uwarunkowaniach.

4. Warsztaty z aktorstwa oraz folkloru, tańca, pieśni i muzyki ludowej mają być kontynuacją projektu dotyczącego funkcjonowania Teatru Regionalnego "Złoty Róg" w Bronowicach Małych. Z pozyskanych funduszy sfinansujemy m.in. uczestnictwo wszystkich chętnych w warsztatach, koszty lokalowe, opracowanie i wystawienie dotychczasowych oraz nowych spektakli i widowisk przed publicznością.

5. Wykłady popularnonaukowe w Muzeum Rydlówka
Cykl10 wykładów poświęconych Młodej Polsce i związkom ówczesnych artystów z podkrakowskimi miejscowościami (dzisiejszym obszarem Dzielnicy VI Bronowice). Wykłady będą odbywały się raz w miesiącu z uwzględnianiem przerwy wakacyjnej. Wykłady będą odbywały się stacjonarnie z udziałem publiczności w Muzeum Rydlówce i będą również na żywo transmitowane przez internet.


6. Działania artystyczno-edukacyjne  poświęcone Włodzimierzowi Tetmajerowi
Cykl spotkań warsztatowych wokół różnych obszarów działalności i twórczości artystycznej Włodzimierza Tetmajera. Spotkania będą odbywały się w kilku grupach i ich celem będzie wspólne przygotowanie przez uczestników pracy inspirowanej zdobytymi podczas spotkań umiejętnościami i wiedzą o Włodzimierzu Tetmajerze.

7. Warsztaty z kultury logicznego myślenia pomogą w sprawniejszym funkcjonowaniu i prawidłowym rozwoju młodzieży szkół podstawowych dzielnicy VI Bronowice.
Zajęcia dedykowane uczniom w wieku 6-15 lat będą polegać na nauce rozwiązywania różnorodnych zadań i łamigłówek logicznych. Stopień trudności i rodzaj łamigłówek będzie dostosowany do wieku oraz postępów uczestników. 
W zajęciach będą mogły wziąć udział wszystkie dzieci z szkół podstawowych Dzielnicy VI.
Najlepiej gdyby zajęcia miały miejsce przynajmniej w dwóch lokalizacjach, np.
1. Szkoła Podstawowa nr 50, ul. Katowickiej 28
2. Szkoła Podstawowa nr 153 z ZSO nr 8, ul. Na Błonie 15d
Dodatkowo dzięki kampanii reklamowej chcielibyśmy dotrzeć do uczniów mieszkających na terenie Dzielnicy VI, ale nie uczęszczających do szkół w tej dzielnicy .
Planowana liczba grup to 12. Ze względu na rodzaj zajęć każda grupa może liczyć maksymalnie 10 dzieci. Czas trwania zajęć dla dzieci szkolnych to ok. 60 min. Ponieważ w zajęciach może wziąć udział każde dziecko, niezależnie od uzdolnień o naborze będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Przed rozpoczęciem realizacji projektu konieczne jest zorganizowanie szkoleń dla trenerów mających prowadzić zajęcia. Celem tych szkoleń będzie zapoznanie przyszłych trenerów z zestawem łamigłówek logicznych, sposobami ich rozwiązywania  jak i metodami pracy z dziećmi.

Beneficjentami wszystkich opisanych powyżej części składowych projektu są mieszkający w dzielnicy VI. Uczestnictwo we wszystkich powyżej opisanych wydarzeniach będzie bezpłatne.

Sugeruję aby głównym realizatorem całego niniejszego projektu dzielnicowego zostało Muzeum Krakowa, które ma swoją filę – Rydlówkę w Bronowicach.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Ostatnie dwa lata to czas tragiczny dla życia społeczno-kulturalnego. Ze względu na epidemię COVID-19 mieszkańcy zostali odseparowani, zamknięci w mieszkaniach, a życie towarzyskie i kulturalne zamarło. Wszystko to grozi nieodwracalnymi zmianami w psychice ludzi. Może to doprowadzić do następnych epidemii - tym razem traum, depresji i nerwic. Jednak odkrycie szczepionki i masowa akcja szczepień umożliwia odbudowywanie zerwanych więzów społecznych i towarzyskich. Projekt wpisuje się w tą potrzebę odbudowy życia społeczno-kulturalnego dla mieszkańców dzielnicy VI. Ma również integrować i edukować. Planowany program działań  ma być atrakcyjny i urozmaicony, a udział w prezentowanych poniżej wydarzeniach będzie bezpłatny co powinno zachęcić mieszkańców do uczestnictwa.
 
1. Otwarte seanse kinowe w plenerze cieszą się dużą popularnością wśród Krakowian. Na osiedlu Widok znajduje się słabo wykorzystany, a nadający się do pokazów kina plenerowego amfiteatr. Okres letni to optymalny czas na tego rodzaju przedsięwzięcie. Ciepłe wieczory zachęcają mieszkańców do tego typu aktywności.
 
2. "Wycieczki z Kulturą" mają rozwijać umysły, pobudzać wyobraźnie, ale też integrować mieszkańców. Profesjonalny przewodnik prowadząc uczestników przez "miejsca i czasy przeszłe" zachęci do sięgnięcia do źródeł, lektury, przemyśleń i refleksji. Dla młodzieży szkolnej program wycieczek będzie rozbudowany o aspekty wychowawcze, obywatelskie, patriotyczne  i edukacyjne.
 
3. Szczegółowymi celami konkursu "Bronowickie Malwy" są:
a. Zainteresowanie mieszkańców twórczością artystyczną, poprzez bezpośrednie uczestnictwo..
b. Próba uchwycenia i zachowania dla potomnych świadectwa o naszej "małej ojczyźnie - Bronowicach" – ich krajobrazie, historii, tradycji, opowieściach i wspomnieniach mieszkańców.
c. Wzbudzenie ducha obywatelskiego, poprzez angażowanie mieszkańców w sprawy dzielnicy.
d. Zainteresowanie mieszkańców innymi sposobami spędzania wolnego czasu i walka z nałogami cywilizacyjnymi (pasywność, TV, gadżety elektroniczne)
e. Integracja mieszkańców dzielnicy VI w tym również osób niepełnosprawnych i seniorów, którym projekt również jest dedykowany..
f. Promowanie i zwiększenie rozpoznawalności wśród mieszkańców lokalnych instytucji kultury tj. Towarzystwa Przyjaciół Bronowic, Biblioteki Kraków, Klubu Kultury Mydlniki (filia CK Dworek Białoprądnicki), Muzeum w Rydlówce i Bronowickiego Stowarzyszenia Sztuk Wszelkich.
Gra Terenowa zachęci do poznawania przeszłości naszej dzielnicy w aktywnej formie rywalizacji indywidualnej oraz drużynowej.
 
4. Warsztaty z aktorstwa, folkloru, tańca, pieśni i muzyki ludowej będą integrować dotychczasowych i nowych mieszkańców, odwołując się do tradycji i kultury, promować tzw. ”wyższe” wartości i idee. Uczestnicy zajęć wartościowo i aktywnie spędzą czas, uzyskując uwrażliwienie artystyczne i kulturalne, odkrycie nowych pasji i hobby. Wystawiane spektakle powinny oddziaływać na dużo szersze kręgi odbiorców niż tylko aktorzy amatorzy biorący udział w projekcie, wywołując wśród odbiorców spektakli zachwyt i dumę z swojej tradycji i historii. Można tu mówić nawet o pewnym oddziaływaniu terapeutycznym i remedium na nerwową i zmienną globalną rzeczywistość.
W ramach zadania planuje się również sfinansować  warsztaty teatralne dla dzieci szkolnych.
 
5. Wykłady popularnonaukowe w Muzeum Rydlówka stanowią świetną propozycję dla nowych mieszkańców Dzielnicy VI na poznanie lokalnej historii oraz nawiązanie sąsiedzkich relacji. To także oferta aktywizująca mieszkających w Dzielnicy VI seniorów
 
6. Działania edukacyjno-artystyczne poświęcone Włodzimierzowi Tetmajerowi będą powiązane z ważną dla lokalnej społeczności setną rocznicą śmierci mieszkającego w Bronowicach młodopolskiego malarza. Działania edukacyjno-artystyczne będą okazją do międzypokoleniowej integracji oraz do propagowania dziedzictwa okresu Młodej Polski, który wywarł tak ważny wpływ na rozwój tego obszaru.
 
7. Tzw. kulturę logicznego myślenia możemy kształtować poprzez  rozwiązywanie łamigłówek i zagadek logicznych niezwykle rozwijających nasze myślenie. Pozwala ona zarówno dzieciom jak i dorosłym efektywnie funkcjonować poprzez podejmowanie racjonalnych decyzji. Logiczne myślenie pomaga w rozwijaniu kompetencji matematycznych. Im wcześniej zacznie się stymulować rozwój myślenia logicznego tym lepiej, dlatego należy zacząć już od wczesnego wieku. To właśnie  dzieci mają niezwykle chłonny umysł i szybko się uczą. Przygodę z łamigłówkami można zacząć tak naprawdę w każdym wieku, dlatego zajęciami objąć trzeba wszystkie klasy szkoły podstawowej. Zajęcia są dla wszystkich, niezależnie od uzdolnień - mogą bardzo pomóc w przezwyciężaniu niepowodzeń lub inspirować do dalszego rozwoju. Szarady i łamigłówki kształtują kreatywność, innowacyjność oraz kompetencje językowe. Rozwijają niezwykle ważną umiejętność  czytania ze zrozumieniem. 
Nie bez znaczenia jest również fakt, że w przypadku dzieci w wieku szkolnym będą to dodatkowe zajęcia wolne od komputera. Rodzice mogą mieć pewność, że ich dzieci spędzą pożytecznie czas pod fachową opieką.
 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
4b Wynagrodzenie trenerów Prowadzący warsztaty aktorskie, tańca, śpiewu, reżyseria, choreografia 26 000,00 PLN
4c Koordynacja Koordynacja działań warsztatowo-teatralnych 10 000,00 PLN
1a Obsługa techniczna Kina letniego + Konferansjer. Cztery seanse z dużym ekranem, projektor, dźwięk, leżaki, itp., Konferansjer zapowiadający film. 22 000,00 PLN
1b Licencje filmowe, prawne (ZAiKS). Min. cztery seanse kinowe. 6 000,00 PLN
1c Promocja wydarzenia Plakaty, ulotki, Wiadomości w portalach internetowych i mediach. 500,00 PLN
2a Wynajem autokaru 1 z kierowcą. 10 x Wycieczka całodzienna dla mieszkańców Dz. VI 10 x 2000 zł 20 000,00 PLN
2b Wynajem autokaru 2 z kierowcą. 12 x Wycieczka całodzienna dla uczniów SP z Dz. VI 12 x 2000 zł 24 000,00 PLN
2c Opłacenie pilotów wycieczek, przewodników i biletów do wybranych atrakcji tur. 22 wycieczki całodzienne 22 x 1000 zł 28 600,00 PLN
2d Ubezpieczenie uczestników wycieczek (mieszkańców). 10 wycieczek x 30 uczestników x 4 zł 1 200,00 PLN
2e Ubezpieczenie uczestników wycieczek (uczniów SP). 12 wycieczek x 50 uczestników x 4 zł 2 400,00 PLN
2f Promocja wycieczek Projekt materiałów informacyjnych, drukowanie, dystrybucja, artykuły w mediach, itp. 500,00 PLN
2g Koszty planowania, koordynacji, administracyjne, księgowe, prawne. Opracowanie spójnej koncepcji wszystkich wycieczek. Zaplanowanie wycieczek, Koordynowanie zapisów, Nadzór i kontrola, administrowanie, Koszty księgowo-kadrowe i prawne. 11 600,00 PLN
4a Wydatki na marketing, promocję ireklamę, stronę int, social media itp. Wydatki na promocję i reklamę, social-media, druk plakatów i materiałów informacyjnych, itp. 1 000,00 PLN
7b Wynagrodzenia koordynatora Stawka godzinowa 75,00 zł brutto, 2 godziny tygodniowo przez 30 tygodni, opracowywanie zestawów łamigłówek 4 500,00 PLN
7c Materiały dydaktyczne Drukarka, materiały eksploatacyjne, papier ksero, ołówki, pisaki, teczki tekturowe, gumki do mazania itp. 3 000,00 PLN
7d Wynajem pomieszczeń W SP Dz. VI (preferowane SP153 i SP50) Koszt zużycia mediów przez uczestników projektu (opcjonalnie, w przypadku, gdy wymagać będzie refundacji za zwiększone zużycie mediów) 5 000,00 PLN
7e Promocja i nagrody Plakaty, ulotki, kampania mailowa, ew. strona internetowa, nagrody w konkursie podsumowującym projekt 1 000,00 PLN
7a Wynagrodzenia prowadzących warsztaty z logiki Stawka godzinowa 75,00 zł brutto, 12 godzin tygodniowo przez 30 tygodni 27 000,00 PLN
3a Koszt promocji konkursów "Projektowanie, drukowanie ulotek, plakatów,oplakatowanie dzielnicy, Ogłoszenia w lokalnychmediach, Informacje w social-mediach." 2 000,00 PLN
3b Gra Terenowa Przygotowanie scenariusza Gry Terenowej. Przygotowanie koncepcji graficznej. Wydruk materiałów. Przeprowadzenie Gry. 7 000,00 PLN
3c Jury Konkursów i Jury Gry Terenowej Wynagrodzenie Jury konkursów i Jury Gry Terenowej 9 000,00 PLN
3d Nagrody, statuetki dla laureatów oraz nagrody pocieszenia. Nagrody i statuetki dla laureatów Konkursów. Nagrody dla laureatów Gry Terenowej. Nagrody pocieszenia dla młodych uczestników konkursów. 20 000,00 PLN
3e Finały konkursów w czasie których wyłonimy i nagrodzimy zwycięzców. Finałowe gale z udziałem publiczności, koszt wynajmu sal, cateringu, konferansjera itp. 10 000,00 PLN
3f Koszty wynajmu i wyposażenia biurakonkursowego. Konkursy są rozłożone na znaczną część roku 2023. W celu zbierania, wystawiania, magazynowania nadsyłanych prac, obrad członków jury w tym oceniania i dyskusji nad dostarczonymi pracami niezbędne jest niewielkie biuro konkursowe. 6 000,00 PLN
3g Koszty koordynacji Konkursów Koszty koordynacji Konkursów 8 000,00 PLN
3h Koszty: administracyjne, organizacji, obsługi techn. Koszty: administracyjne, organizacji, obsługi technicznej, światła, nagłośnienia, logistycznej, księgowo-kadrowej, prawnej, koszt materiałów biurowych. Koszt fotografa i realizacji filmu dokumentalnego. Przeprowadzanie transmisji on-line. Wypożyczenie lub zakup niezbędnego sprzętu na powyższe zadania. Inne koszty. 6 000,00 PLN
4d Koszty osobowe prowadzenia kółek teatralnych dla dzieci. Koszt roczny kadry prowadzącej warsztaty dla szkół podstawowych w Dzielnicy VI.. 9 000,00 PLN
4e Koszt wynajęcia sal na ćwiczenia, próby generalne i spektakle Koszt wynajęcia sal na ćwiczenia, próby generalne i spektakle 5 000,00 PLN
4f Koszt muzyków i zespołów muzycznych Koszty prób muzycznych, akompaniamentu podczas warsztatów i spektakli 10 000,00 PLN
4g Koszty obsługi technicznej Obsługi techn, Koszty nagrywania muzyki, oświetlenia i nagłośnienia 2 800,00 PLN
4h Koszt cateringu Catering dla aktorów podczas prób generalnych i spektakli 2 000,00 PLN
4i Koszt dekoracji i scenografii Dekoracje teatralne i scenografia - zbieranie zapotrzebowania, poszukanie, projektowanie, wytworzenie, wypożyczanie+zakup, zwroty, rozliczanie 4 000,00 PLN
4j Koszt Strojów teatralnych Stroje teatralne - wypożyczanie, projektowanie, przeróbki, naprawy i zakup, zwroty, rozliczanie, pranie 4 000,00 PLN
4k Koszty logistyki Logistyka - dekoracje, scenografia, stroje na próby i spektakle, zwroty do magazynu itp. 2 000,00 PLN
4l Koszty administracyjne, obsługi prawnej, obsługi księgowo-kadrowej, materiałów biurowych. Koszt dokumentacji filmowo-fotograficznej działania zespołu muzycznego. Koszty druku materiałów edukacyjnych i inne koszty. Koszty administracyjne, obsługi prawnej, obsługi księgowo-kadrowej, rozliczenia, sprawozdawczości, ubezpieczenia, materiałów biurowych. Koszt dokumentacji filmowo-fotograficznej, transmisji w internecie. Koszty druku materiałów edukacyjnych. Wypożyczenie lub zakup niezbędnego sprzętu. Inne koszty związane z warsztatami i spektaklami. 7 000,00 PLN
5a Wynagrodzenie prelegentów 10 wykładów 10 x 500 zł 5 000,00 PLN
5b Promocja i reklama wykładów Promocja i reklama wykładów 500,00 PLN
5c Catering 10 wykładów x 100 zł 1 000,00 PLN
6a Wynagrodzenie prowadzących 25 warsztatów x 500 zł 12 500,00 PLN
6b Materiały edukacyjne Materiały edukacyjne 2 000,00 PLN
6c Promocja warsztatów Promocja i reklama 1 500,00 PLN
6d Catering 25 warsztatów x 100 zł 2 500,00 PLN
333 100,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
1a Tworzenie harmonogramu dla kina Wybranie filmów, dopracowanie szczegółów, np. podział seansów między lokalizacjami III - VI
1b Akcja promocyjna Plakaty, Portale lokalne, Lokalna gazetka VII - VIII
1c Seanse filmowe Min. cztery seanse VIII -1 poł. IX
2a Opracowanie koncepcji i planów wycieczek 2a Opracowanie koncepcji i planów wycieczek I - IX
2b Wybór kontrahentów Firmy autokarowe, Przewodnicy, Firmy ubezpieczeniowe itp. IV - X
2c Zapisy na wycieczki i realizacja wycieczek Zapisy na wycieczki i realizacja wycieczek IV - X
2d Podsumowania, rozliczenia, sprawozdawczość Podsumowania, rozliczenie, sprawozdawczość X - XII
3a Opracowanie wstępnych koncepcji i planów konkursów Opracowanie wstępnych koncepcji i planów konkursów II - III
3b Dopracowanie szczegółów konkursów Wybór kategorii konkursowych i kategorii wiekowych na podstawie przeprowadzonych konkursów w r 2022 i sytuacji bieżącej. Opracowanie regulaminów. IV - V
3c Sukcesywne ogłaszanie kolejnych konkursów Aby uniknąć chaosu informacyjnego można ogłaszanie konkursów rozłożyć na okres kilku tygodni V - VII
3d Nabór do komisji konkursowych i Gry Terenowej Będzie kilka komisji ze względu na specyfikę poszczególnych konkursów + komisja Gry Terenowej V-VIII
3e Napływ prac konkursowych Napływ prac konkursowych V - X
3f Praca Komisji konkursowych Praca Komisji konkursowych IX - XI
3g Finały konkursów, ogłaszanie i dekoracja zwycięzców Uroczyste gale z udziałem publiczności XI
3f Rozliczenia, Podsumowania i Sprawozdawczość Rozliczenia, Podsumowania i Sprawozdawczość XI - XII
4a Zajęcia warsztatowe w I półroczu Zajęcia w 2 razy po 2 godz. w tygodniu, Dzieci w szkołach optymalnie - 1,5 godz/tydz. III - VI
4b Zajęcia warsztatowe w II półroczu Zajęcia w 2 razy po 2 godz. w tygodniu, Dzieci w szkołach optymalnie - 1,5 godz/tydz. IX - XII
5a Wykłady popularnonaukowe w Muzeum Rydlówka I półrocze 1 x miesiąc I - VI
5b Wykłady popularnonaukowe w Muzeum Rydlówka II półrocze 1 x miesiąc IX - XII
6a Warsztaty artystyczno-edukacyjne Przygotowanie i realizacja I - XII
7a Wyłonienie wykonawcy Wyłonienie wykonawcy I
7b Nabór uczestników projektu Kampania informacyjna, zajęcia pokazowe I
7c Nabór prowadzących Informacja o rozpoczęciu naboru, rozmowy kwalifikacyjne, szkolenia I - II
Rozpoczęcie zajęć Opracowanie harmonogramu zajęć na okres luty/czerwiec 2023 oraz zajęcia II - VI
Wznowienie zajęć po wakacjach Opracowanie harmonogramu zajęć na okres wrzesień - grudzień 2023 oraz zajęcia IX - poł.XII
Zakończenie zajęć Konkurs, rozdanie dyplomów i nagród, podsumowanie i rozliczenie poł.XII
Charakterystyka długoterminowych skutków: Projekt stanowi kontynuację działań realizowanych już z powodzeniem w ubiegłych latach, które znacznie przyczyniły się do odbudowy życia społeczno-kulturalnego mieszkańców Dzielnicy VI. Realizacja zadania w znaczącym stopniu przyczyni się do edukacji kulturalnej społeczeństwa, kultywowania dziedzictwa kulturalnego Bronowic oraz utrwalania tożsamości lokalnej tzw. małej ojczyzny, jej historii, tradycji. Różnorodna, oryginalna i bardzo bogata oferta zawarta w projekcie to znakomita propozycja dla mieszkańców Bronowic i Krakowa na aktywne spędzanie czasu wolnego. Wśród licznych propozycji każdy – niezależnie od wieku czy zainteresowań ma szanse znaleźć atrakcyjne aktywności dla siebie. Poszczególne propozycje działań dają szanse zarówno na rozwijanie zainteresowań, poszerzanie wiedzy ale także rozrywkę i zwiedzanie, a przede wszystkim wspólne działanie. Okazja do nawiązywania czy zacieśniania relacji sąsiedzkich. Projekt jest przemyślany, realistyczny i możliwy do realizacji. Jego ogromnym atutem jest fakt, że został oparty na dotychczasowych doświadczeniach oraz trafia w rzeczywiste potrzeby krakowian. Po dokonaniu na podstawie § 15 ust. 1 i 5 Regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Krakowa (uchwała nr LI/1410/21 Rady Miasta Krakowa z dnia 13.01.2021 r.), oceny merytoryczno – prawnej pod kątem spełnienia kryteriów wskazanych w § 1 ust. 2, § 2-3 i § 17 ust. 1 cyt. Regulaminu, Muzeum Krakowa pozytywnie opiniuje projekt, stwierdzając, że jest on zgodny z powołanymi przepisami.
powrót