Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - Dzielnica XIV NR 12:

Gry planszowe w bibliotece

Edycja Budżet Obywatelski 2022 Projekt lokalny - Dzielnica XIV Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Biblioteka Kraków Filia nr 47, os. Dywizjonu 303 1

Opis projektu

Celem projektu jest zakup gier planszowych dla Filii nr 47 Biblioteki Kraków na os. Dywizjonu 303 1 oraz udostępnienie ich do wypożyczenia mieszkańcom.

 
Lista gier planszowych dołączona do projektu została dobrana w taki sposób, aby pozycje zróżnicować pod względem rodzaju (przygodowe, logiczne, strategiczne, rodzinne, kooperacyjne, itp.) czy wieku grupy docelowej (dla dzieci, nastolatków, dorosłych). 
 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Gry planszowe cieszą się dużym zainteresowaniem i wciąż zyskują na popularności. Na niektóre planszówki ze zbiorów krakowskich filii trzeba czekać nawet rok (np. gra Everdell). Zakup gier zwiększy i uatrakcyjni ofertę Biblioteki Kraków, przyciągnie nowych czytelników, a także zachęci do odwiedzenia Filii.
 
Gry planszowe są świetną rozrywką i doskonałą formą spędzania wolnego czasu, rozwijają kreatywność, pamięć, koncentrację, spostrzegawczość czy refleks, a także stanowią dobrą alternatywę do spędzania czasu przy komputerze czy telewizorze. Realizacja projektu wpłynie pozytywnie na integrację rodzinną i społeczną.
 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Zakup gier planszowych Zakup gier planszowych dla Filii nr 47 5 300,00 PLN
Zabezpieczenie gier planszowych Zakup koszulek ochronnych na karty 400,00 PLN
5 700,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Zakup gier i ich zabezpieczenie Zakup gier i koszulek ochronnych dla Filii nr 47 pierwsza połowa 2023r

Załączniki

Charakterystyka długoterminowych skutków: Wzbogacenie oferty filii bibliotecznej o gry planszowe, zwiększenie liczby czytelników, w tym młodzieży, wprowadzenie nowej oferty kulturalno-edukacyjnej.
powrót