Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - NR 27:

Spacerem po Bulwarowej

Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt lokalny - - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

178 600,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: ul.Bulwarowa

Krótki opis projektu

Remont chodnika wzdłuż ul. Bulwarowej polegający na wymianie starych, popękanych i stwarzających zagrożenie płyt chodnikowych na kostkę brukową.

Opis projektu

Remont chodnika wzdłuż ul. Bulwarowej polegający na wymianie starych, popękanych i stwarzających zagrożenie płyt chodnikowych na kostkę brukową.

CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW

Realizacja remontu chodnika przyczyni się do poprawy stanu technicznego infrastruktury w przedmiotowej lokalizacji, ułatwi korzystanie z infrastruktury miejskiej szczególnie osobom starszym i niepełnosprawnym, przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników.



UZASADNIENIE PROJEKTU

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Wyposażenie biura Koszt uwzględnia: 8 biurek, z czego przynajmniej 2 z regulowaną wysokością blatu (umożliwiające pracę w pozycji stojącej), 8 foteli biurowych, 8 lampek, projektor, urządzenie wielofukncyjne (drukarka+kopiarka+skaner), router, flipchart, tablicę suchościeralną, komputer dla pracownika administacji biura; wyposażenie kącika do odpoczynku i karmienia: sofę, 2 fotele, fotel do karmienia, 2 stoliki kawowe; wyposażenie aneksu kuchennego: czajnik elektryczny, ekspres do kawy, kuchenkę mikrofalową, szafki, lodówkę, drobne wyposażenie kuchni (kubki, talerze, sztućce etc), podgrzewacz do butelek oraz wieszak na odzienie wierzchnie i elementy dekoracyjne. 24 520,00 PLN
Wyposażenie pomieszczeń dla dzieci Koszt uwzględnia: 2 stoliczki, 12 krzesełek, 8 wysokich krzesełek do karmienia, 6 głębokich łóżeczek, 6 leżaczków, 12 materacy, 2 leżaczki-bujaczki dla najmłodszych podopiecznych, przebijak z miejscem do przechowywania pieluszek, szafki do przechowywania zabawek, szafki do przechowywania pościeli, kocyków etc, matę podłogową lub wykładzinę, zabawki, szafkę na okrycia wierzchnie i buty, monitoring sali oraz elementy dekoracyjne. 10 380,00 PLN
Rezerwa na koszty działalności na okres 10 miesięcy z uwzględnieniem kosztów remontu/dostosowania lokalu Poza kosztami remontu kwota obejmuje koszty: wynajmu lokalu, zatrudnienia dwóch opiekunek (pełny etat i pół etatu), zatrudnienia pracownika administacji biura (pół etatu), prowadzenia księgowości, sprzątania, podłączenie i eksploatacji łącze internetowego, domeny i hostingu strony internetowej biura. 143 700,00 PLN
178 600,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Poszukiwanie i dostosowanie lokalu Wykonanie niezbędnych remontów/dostosowanie lokalu, zakup wyposażenia pierwszy kwartał 2019
Kampania informacyjna i promocyjna pierwszy kwartał 2019
Uruchomienie biura drugi kwartał 2019

Załączniki

powrót