Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica XIII NR 9:

Czytaj razem z nami

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt lokalny - Dzielnica XIII Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

60 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Świętej Kingi 8, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Modernizacja Filii nr 11 Podgórskiej Biblioteki Publicznej (jedynej działającej w Starym Podgórzu Biblioteki) w zakresie zakupu funkcjonalnych mebli bibliotecznych, utworzenia "Kącika czytelniczego dla dzieci" oraz zakupu nowości wydawniczych.

Opis projektu

Modernizacja filii nr 11 Podgórskiej Biblioteki Publicznej (jedynej działającej w Starym Podgórzu Biblioteki) w zakresie zakupu funkcjonalnych mebli bibliotecznych, utworzenie "Kącika czytelniczego dla dzieci" oraz zakupu nowości wydawniczych dla mieszkańców Dzielnicy XIII.

CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW

Modernizacja filii nr 11 Podgórskiej Biblioteki Publicznej przyczyni się do podniesienia standardów placówki, stworzy warunki, do gromadzenia i przechowywania większej ilości woluminów jak i zwiększy atrakcyjność budynku. 


UZASADNIENIE PROJEKTU

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Regały jest potrzeba zakupu ponad 80 nowych regałów, średni koszt jednego regału to 400-500 zł 30 000,00 PLN
Regały z ruchomymi półkami Specjalnie zaprojektowane regały do eksponowania zbiorów zarówno w pionie jak i poziomie 3 600,00 PLN
Regały obrotowe Specjalne regały na książki polecane dla czytelników. Czytelnik obracając regał widzi okładki książek 3 000,00 PLN
Regały na prasę Specjalnie przystosowane regały do ekspozycji czasopism 2 000,00 PLN
Meble do działu dziecięcego Interaktywny stół z krzesłami, wyposażenie kącika malucha, specjalne regały odpowiednie dla młodszych czytelników 15 000,00 PLN
Sofa, fotele, krzesła, stoliki 6 400,00 PLN
60 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Ogłoszenie zapytania ofertowego lub przetargu na ofertę wyposażenia Przygotowanie zapotrzebowania i ogłoszenie oferty styczeń-marzec 2019 r.
Wybór firmy, która zrealizuje zamówienie wyposażenia w potrzebne meble Po ogłoszeniu oferty/przetargu nastąpi wybór firmy, która terminowo zgłosi najkorzystniejsze warunki realizacji kwiecień 2019 r.
Realizacja zamówienia Firma , która będzie wykonywać zamówienie będzie potrzebować co najmniej miesiąc może nawet dwa, aby solidnie zrealizować zapotrzebowanie biblioteki II, III kwartał 2019 roku
powrót