Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica VII NR 31:

Siłownia zewnętrzna przy ZSO 18

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt lokalny - Dzielnica VII Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

70 500,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Senatorska 35, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Stworzenie i udostępnienie uczniom i okolicznym mieszkańcom siłowni na powietrzu, co będzie stanowiło dopełnienie kompleksu sportowego znajdującego się przy ZSO 18. Tzw. outdoor fitness jest bardzo popularny na zachodzie Europy i coraz popularniejszy w Po

Opis projektu

Stworzenie i udostępnienie uczniom i okolicznym mieszkańcom siłowni na powietrzu, co będzie stanowiło dopełnienie kompleksu sportowego znajdującego się przy ZSO 18. Tzw. outdoor fitness jest bardzo popularny na zachodzie Europy i coraz popularniejszy w Polsce, gdyż rośnie świadomość, że sport i ruch to jedne z głównych warunków zdrowia i dobrego samopoczucia.


CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW

Realizacja projektu pozwoli uczniom, młodzieży i dorosłym mieszkańcom Dzielnicy VII na aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu. Po zrealizowaniu projektu powstała infrastruktura będzie generowała dodatkowe roczne koszty bieżącego użytkowania w wysokości 5400 zł.


UZASADNIENIE PROJEKTU

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Kompleksu do ćwiczeń siłowych- komplet urządzeń Słupy noszące – 16; Rurki, poprzeczki – 40; drabinka „żmijowata” – 1; maty gumowe; ławka dla brzuszków – 1; rurka pionowa – 1 31 000,00 PLN
Kompleksu do ćwiczeń siłowych- wykonanie terenu placu 10 m x 10 m Montaż, fundamenty,transport oraz ułożenie powierzchni z mat gumowych 100 m2 (123 zł / m2) 12 300,00 PLN
Kompleksu do ćwiczeń siłowych- tablica informacyjna z regulamin obiektu Regulamin korzystania z obiektu 1 700,00 PLN
Nawierzchnia do placu zabaw- komplet materiałów (teren placu 12m x 8m) Nawierzchnia CushioFall - 29 m3; Warstwa odsączająca - 9,6 m3; Obrzeże- 40 mb 19 500,00 PLN
Nawierzchnia do placu zabaw- wykonanie terenu placu 12m x 8m Montaż, transport oraz ułożenie powierzchni 6 000,00 PLN
70 500,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Załatwienie formalności z wykonawcą - wybór wykonawcy wg. specyfikacji zamówienia, - podpisanie umowy z wykonawcą, - opracowanie mapy do celów projektowych 2018-09-01
Rozpoczęcie prac montażowych - wykonanie otworów pod słupy, - montaż urządzeń i zalanie betonem, - rozszalowanie konstrukcji, - wyrównanie terenu, - ułożenie mat gumowych, - ułożenie nawierzchni CushioFall 2018-10-01
Zakończenie prac - odbiór techniczny inwestycji, - wykonanie testów obciążeniowych, - uzyskanie certyfikatu/atestu bezpieczeństwa (o ile konieczny) i montaż tablicy z regulaminem 2018-11-01

Galeria

powrót