Projekt lokalny - Dzielnica IV
NR 16:
Chodnik wzdłuż ulicy Nad Strugą, bezpieczne dojście do al. 29 Listopada
Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)
Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt lokalny - Dzielnica IV Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.
220 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Nad Strugą Kraków
Krótki opis projektu
Proponowany chodnik oddzielony rowerem od jezdni, poprawi bezpieczeństwo pieszych i usprawni ruch pojazdów.
Opis projektu
Proponowany chodnik oddzielony rowerem od jezdni, poprawi bezpieczeństwo pieszych i usprawni ruch pojazdów
CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW
Budowa chodnika usunie uciążliwości pieszych poruszających się wzdłuż ul. Nad Strugą, głównie mieszkańców Dzielnicy IV. Budowa ciągu pieszego zniweluje poruszenie się pieszych na jezdni, usprawni ruch pojazdów, poprawi bezpieczeństwo wszystkich użytkowników ruchu drogowego. Powstała inwestycja będzie generowała koszty związane z utrzymaniem chodnika i elementów odwodnienia chodnika oraz występującej w sąsiedztwie zieleni wysokiej (wskazane regularne przycinanie gałęzi drzew dla zapewnienia skrajni poziomej i pionowej wymaganej dla chodnika).UZASADNIENIE PROJEKTU
| Nazwa | Opis | Koszt |
|---|---|---|
| Kampania społeczna. | Kampania społeczna opracowana w założeniach do realizacji poprzez różnorodne formy działań i za pomocą różnych dostępnych środków przekazu (w tym: ulotki, plakaty, przekazy medialne itd.). Projekt przewiduje wyłonienie realizatora kampanii w drodze konkursu (organizacja lub instytucja), zorganizowanie co najmniej jednej konferencji i realizację kampanii do końca 2019 r. | 220 000,00 PLN |
| 220 000,00 PLN |
| Nazwa | Opis | Data |
|---|---|---|
| Kampania społeczna. | Kampania społeczna opracowana w założeniach do realizacji poprzez różnorodne formy działań i za pomocą różnych dostępnych środków przekazu (w tym: ulotki, plakaty, przekazy medialne itd.). Projekt przewiduje wyłonienie realizatora kampanii w drodze konkursu (organizacja lub instytucja), zorganizowanie co najmniej jednej konferencji i realizację kampanii do końca 2019 r. (zakończenie kampanii: listopad/grudzień). | 2019 r. |