Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica IV NR 16:

Chodnik wzdłuż ulicy Nad Strugą, bezpieczne dojście do al. 29 Listopada

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt lokalny - Dzielnica IV Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

220 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Nad Strugą Kraków

Krótki opis projektu

Proponowany chodnik oddzielony rowerem od jezdni, poprawi bezpieczeństwo pieszych i usprawni ruch pojazdów.

Opis projektu

Proponowany chodnik oddzielony rowerem od jezdni, poprawi bezpieczeństwo pieszych i usprawni ruch pojazdów

CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW

Budowa chodnika usunie uciążliwości pieszych poruszających się wzdłuż ul. Nad Strugą, głównie mieszkańców Dzielnicy IV. Budowa ciągu pieszego zniweluje poruszenie się pieszych na jezdni, usprawni ruch pojazdów, poprawi bezpieczeństwo wszystkich użytkowników ruchu drogowego. Powstała inwestycja będzie generowała koszty związane z utrzymaniem chodnika i elementów odwodnienia chodnika oraz występującej w sąsiedztwie zieleni wysokiej (wskazane regularne przycinanie gałęzi drzew dla zapewnienia skrajni poziomej i pionowej wymaganej dla chodnika).

UZASADNIENIE PROJEKTU

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Kampania społeczna. Kampania społeczna opracowana w założeniach do realizacji poprzez różnorodne formy działań i za pomocą różnych dostępnych środków przekazu (w tym: ulotki, plakaty, przekazy medialne itd.). Projekt przewiduje wyłonienie realizatora kampanii w drodze konkursu (organizacja lub instytucja), zorganizowanie co najmniej jednej konferencji i realizację kampanii do końca 2019 r. 220 000,00 PLN
220 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Kampania społeczna. Kampania społeczna opracowana w założeniach do realizacji poprzez różnorodne formy działań i za pomocą różnych dostępnych środków przekazu (w tym: ulotki, plakaty, przekazy medialne itd.). Projekt przewiduje wyłonienie realizatora kampanii w drodze konkursu (organizacja lub instytucja), zorganizowanie co najmniej jednej konferencji i realizację kampanii do końca 2019 r. (zakończenie kampanii: listopad/grudzień). 2019 r.
powrót