Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt ogólnomiejski
NR 13:
Prze-ulotki nie-reklamowe
Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Kraków, Polska
Opis projektu
Kraków zaśmiecają ulotki reklamowe. Projekt ma być kroplą, która przepełni kielich tej goryczy. Ulotka rozesłana do wszystkich mieszkań i lokali w Starym Mieście będzie antyreklamą takich reklam. Zawierać będzie informacje na temat szkód powodowanych przez nadmiar ulotek oraz rady, jak można ograniczyć ich liczbę i niekorzystne skutki.
CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW
Wydział Gospodarki Komunalnej UMK informuje, że brak jest podstaw do odrzucenia wniosku zgodnie z Uchwałą Nr VII/107/15 w sprawie: Regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Krakowa. Jednak biorąc pod uwagę zakres wniosku realizacja zadania jest nielogiczna. W rzeczywistości wytworzenie nowych ulotek nie przyczyni się do ograniczenia liczby niechcianych ulotek. Natomiast spowoduje zwiększenie zanieczyszczenia miasta, wygeneruje dodatkowe koszty utrzymania czystości, transportu i utylizacji odpadów. Podobne stanowisko przedstawiła Straż Miejska Miasta Krakowa w piśmie znak ST.OR.071-22/15 z dnia 29 kwietnia.UZASADNIENIE PROJEKTU
Nazwa | Opis | Koszt |
---|---|---|
Realizacja projektu | 5 000,00 PLN | |
5 000,00 PLN |