Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt ogólnomiejski NR 13:

Prze-ulotki nie-reklamowe

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

905 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Kraków zaśmiecają ulotki reklamowe. Projekt ma być kroplą, która przepełni kielich tej goryczy. Ulotka rozesłana do wszystkich mieszkań i lokali w Starym Mieście będzie antyreklamą takich reklam.

Opis projektu

Kraków zaśmiecają ulotki reklamowe. Projekt ma być kroplą, która przepełni kielich tej goryczy. Ulotka rozesłana do wszystkich mieszkań i lokali w Starym Mieście będzie antyreklamą takich reklam. Zawierać będzie informacje na temat szkód powodowanych przez nadmiar ulotek oraz rady, jak można ograniczyć ich liczbę i niekorzystne skutki.

CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW

Wydział Gospodarki Komunalnej UMK informuje, że brak jest podstaw do odrzucenia wniosku zgodnie z Uchwałą Nr VII/107/15 w sprawie: Regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Krakowa. Jednak biorąc pod uwagę zakres wniosku realizacja zadania jest nielogiczna. W rzeczywistości wytworzenie nowych ulotek nie przyczyni się do ograniczenia liczby niechcianych ulotek. Natomiast spowoduje zwiększenie zanieczyszczenia miasta, wygeneruje dodatkowe koszty utrzymania czystości, transportu i utylizacji odpadów. Podobne stanowisko przedstawiła Straż Miejska Miasta Krakowa w piśmie znak ST.OR.071-22/15 z dnia 29 kwietnia.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Wymiana opraw na ledowe i części słupów ogłoszenie przetargu i wykonanie zadania 905 000,00 PLN
905 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Wymiana opraw na ledowe i części słupów ogłoszenie przetargu, wyłonienie wykonawcy i wykonanie zadania III-IV kwartał 2019
powrót