Mniej ulotek - więcej korzyści
Edycja Budżet Obywatelski 2015 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Kraków, Polska
Opis projektu
Ulotki to tani dla firm sposób swojej promocji, a dla rozdających je osób często jedyny sposób zarabiania. Jednak nadmiar takich reklam oznacza mnóstwo negatywnych skutków - miasto jest zanieczyszczone, mieszkańcy poirytowani, ulotkowicze nie cieszą się sympatią, a same firmy tracą wizerunek poważnych i odpowiedzialnych. Warsztaty będą służyć wypracowaniu we współpracy z przedsiębiorcami sposobów na ograniczenie liczby wytwarzanych i rozprowadzanych ulotek. Jednocześnie ulotkowicze zostaną przeszkoleni, jak rozdawać mniej ulotek, ale z lepszym skutkiem.
CHARAKTERYSTYKA DŁUGOTERMINOWYCH SKUTKÓW
Realizacja zadania przyczyni się do zwiększenia świadomości przedsiębiorców oraz osób pracujących przy rozdawaniu ulotek w zakresie skutecznych działań marketingowych przy równoczesnym zmniejszeniu liczb rozdawania ulotek. Mniejsza liczba rozdawanych ulotek bezpośrednio przełoży się na wizerunek i estetykę miasta.UZASADNIENIE PROJEKTU
Nazwa | Opis | Koszt |
---|---|---|
Realizacja projektu | 22 000,00 PLN | |
22 000,00 PLN |