Familiada Zdrowo i Wesoło
Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica XV - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 144 im. Bohaterów Września 1939
Krótki opis projektu
Familiada „Zdrowo i wesoło” pozwoli zintegrować całe środowisko lokalne, wzajemnie przybliżyć różne placówki szkolne, przedszkolne, kulturowe, dzielnicowe, działające na terenie Dzielnicy XV. Każda placówka będzie miała możliwość promocji i prezentacji
Opis projektu
Organizacja i przebieg Familiady:
1.Przygotowanie i poprowadzenie konkurencji sportowych:
a) turniej zabaw dla dzieci w różnym wieku (przedszkolnym, szkolnym, młodzieży)
b) mecz piłki nożnej między mieszkańcami dzielnicy XV a nauczycielami SP 144 (mężczyźni)
c) mecz piłki siatkowej między mieszkańcami Dzielnicy XV a nauczycielami SP 144 (kobiety)
d) turniej rodzinny
2. Występy uczniów szkół i Domu Kultury położonych na terenie Dzielnicy XV: Przedszkole nr 144, SP 85, SP 89, SP 126, Zespól Szkół Poligraficznych, Dom Kultury „Kuźnia”
3. Wywiad „na żywo” ze znanym sportowcem
4. Quiz na temat zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania się
5. Wspólne grillowanie przy piosence biesiadnej
6. Pokazy wyposażenia wozów strażackich
7. Pokazy zmotoryzowanego sprzętu policyjnego – motory policyjne
UZASADNIENIE PROJEKTU
Familiada „Zdrowo i wesoło” pozwoli zintegrować całe środowisko lokalne, wzajemnie przybliżyć różne placówki szkolne, przedszkolne, kulturowe, dzielnicowe, działające na terenie Dzielnicy XV. Każda placówka będzie miała możliwość promocji oraz prezentacji własnych pomysłów i osiągnięć (występy estradowe). Zachęci także mieszkańców do podejmowania różnorodnych aktywności na rzecz społeczności lokalnej – tak aby miło, zdrowo i aktywnie spędzić wolny czas. Zintegruje to również środowiska rodzinne, gdyż Familiada jest przeznaczona dla całych rodzin.
Będę się starała także pozyskać prywatnych sponsorów, aby wzbogacić program Familiady i nagrodzić wszystkich uczestników.