Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - Dzielnica III NR 5:

Poznaj Psa Swojego - Juniorzy i Seniorzy razem

Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica III Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: aleja 29 Listopada 102, Dzielnica III Prądnik Czerwony, Kraków, Polska

Opis projektu

Akcja ma na celu uświadomienie przedszkolakom, uczniom szkół podstawowych oraz gimnazjów III Dzielnicy Prądnik Czerwony, jak również ich Dziadkom i Babciom ( łącząc pokolenia ), jak należy postępować z psami. Do czego można je wykorzystywać, jak się z nimi bawić oraz jak nasza energia pozytywnie lub negatywnie wpływa na zwierzęta.

Akcja objęłaby około 30 grup po 15 – 20 dzieci każda wraz z ich opiekunami w postaci Dziadka lub Babci. Wykłady poprowadzi zawodowy treser psów – Pan Jacek Lewkowicz, właściciel Szkoły Tresury Psów „HITT DOG”.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Akcja ma na celu uświadomienie przedszkolakom, uczniom szkół podstawowych oraz gimnazjów III Dzielnicy Prądnik Czerwony, jak również ich Dziadkom i Babciom ( łącząc pokolenia ), jak należy postępować z psami. Do czego można je wykorzystywać, jak się z nimi bawić oraz jak nasza energia pozytywnie lub negatywnie wpływa na zwierzęta. Podstawowa wiedza, jaką posiadamy na temat zwierząt, ich wychowania oraz postępowania jest nie wystarczająca. Dlatego właśnie tak często słyszymy o tragedii z powodu pogryzienia przez psy.

Nasze zajęcia pozwolą to zmienić - dlatego serdecznie zachęcam do głosowania na ten projekt.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Koszt organizacyjny spotkań 30 spotkań 12 000,00 PLN
Koszt upominków dla uczestników 30 grup po 20 osób każda 6 000,00 PLN
18 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Charakterystyka długoterminowych skutków: Uświadomienie przedszkolakom, uczniom szkół podstawowych oraz gimnazjów jak należy postępować z psami. Integracja międzypokoleniowa dzieci i seniorów. Sposób za zagospodarowanie wolnego czasu seniorów. Umiejętność postępowania z psami zmniejszy lub zapobiegnie wypadkom z udziałem psów.
Wróć do poprzedniej strony