Archiwum projektów rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica VII NR 2:

Remont chodnika przy ul. Księcia Józefa

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica VII Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

61 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Księcia Józefa 20, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Projekt zakłada gruntowny remont chodnika po północnej stronie ul. Księcia Józefa począwszy od ul. Białe Wzgórze.

Opis projektu

W ramach projektu przewidywany jest gruntowny remont bardzo zniszczonej nawierzchni chodnika przy ul. Księcia Józefa (po północnej stronie drogi)począwszy od ul. Białe Wzgórze w kierunku ul.Świętej Bronisławy.Minimalna długość nawierzchni, która powinna zostać wyremontowana to 80 m.Chodnik zostanie wyremontowany w takim zakresie na jaki pozwolą środki przewidziane w projekcie, dlatego też nie określa się długości docelowej. Zgodnie z uchwałą Rady Dzielnicy VII z dnia 16.02.2016 r. remont powinien zostać wykonany z wykorzystaniem kostki brukowej oraz krawężników granitowych.

UZASADNIENIE PROJEKTU

- bardzo zły stan techniczny wskazanego odcinka chodnika(brak nawierzchni w wielu miejscach)
- zapewnienie bezpieczeństwa pieszych
-ułatwienie przemieszczania się osobom starszym, niepełnosprawnym oraz matkom z dziećmi
- uporządkowanie przestrzeni
- domknięcie remontu chodnika po północnej stronie ul. Księcia Józefa - pozostała część nie budzi zastrzeżeń, podobny remont został wykonany dawno temu


Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Honoraria wykonawców 2 orkiestry kameralne [około 28 osób] oraz soliści 10 osób; 2 dyrygentów 50 000,00 PLN
Reklama Plakaty, bezpłatne wejściówki, zaproszenia, koperty z firmowym logo, druk firmowego kalendarza, kotyliony w barwach narodowych, płatna reklama w mediach społecznościowych oraz TV 6 000,00 PLN
Koordynacja projektu, logistyka Projektowanie reklam, kontakt z mediami, kontakt z wykonawcami, dystrybucja materiałów reklamowych, przygotowanie umów dla wykonawców 3 200,00 PLN
Środki techniczne Dekoracje, kwiaty 600,00 PLN
Obsługa techniczna dystrybucja reklam, przygotowanie obiektu przed koncertem, sprzątanie po koncercie 1 200,00 PLN
61 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Projektowanie reklam Projektowanie reklam tj. plakatów, zaproszeń, bezpłatnych wejściówek druga połowa 2019
Przekazywanie informacji do patronów medialnych Składanie wniosku o patronat medialny. Przesyłanie projektów reklam w celu akceptacji projektu, zwłaszcza poprawności użycia logo patrona. 6 tygodni przed poszczególnymi wydarzeniami
Pozyskiwanie wykonawców Wstępne rozmowy z wykonawcami poszczególnych koncertów druga połowa 2019
Rezerwacja hotelu Rezerwowanie hotelu dla zamiejscowych artystów druga połowa 2019
Druk i dystrybucja reklam Drukowanie i dystrybucja materiałów reklamowych: rozsyłanie zaproszeń, rozklejanie plakatów, roznoszenie bezpłatnych wejściówek minimum na tydzień przed koncertami
Przygotowanie obiektu Sprzątanie przed koncertem, dekorowanie obiektu wewnątrz, transport i rozkładanie materiałów reklamowych patronów medialnych[roll-upy], sprzątanie po koncercie, usuwanie materiałów reklamowych po koncercie dzień przed i dzień po koncercie

Załączniki

Charakterystyka długoterminowych skutków: Zapewnienie bezpieczeństwa pieszych, ułatwienie przemieszczania się osobom starszym, niepełnosprawnym oraz matkom z dziećmi, uporządkowanie przestrzeni
powrót