Twoje BO rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica VII NR 2:

Remont chodnika przy ul. Księcia Józefa

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica VII Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

61 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Księcia Józefa 20, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Projekt zakłada gruntowny remont chodnika po północnej stronie ul. Księcia Józefa począwszy od ul. Białe Wzgórze.

Opis projektu

W ramach projektu przewidywany jest gruntowny remont bardzo zniszczonej nawierzchni chodnika przy ul. Księcia Józefa (po północnej stronie drogi)począwszy od ul. Białe Wzgórze w kierunku ul.Świętej Bronisławy.Minimalna długość nawierzchni, która powinna zostać wyremontowana to 80 m.Chodnik zostanie wyremontowany w takim zakresie na jaki pozwolą środki przewidziane w projekcie, dlatego też nie określa się długości docelowej. Zgodnie z uchwałą Rady Dzielnicy VII z dnia 16.02.2016 r. remont powinien zostać wykonany z wykorzystaniem kostki brukowej oraz krawężników granitowych.

UZASADNIENIE PROJEKTU

- bardzo zły stan techniczny wskazanego odcinka chodnika(brak nawierzchni w wielu miejscach)
- zapewnienie bezpieczeństwa pieszych
-ułatwienie przemieszczania się osobom starszym, niepełnosprawnym oraz matkom z dziećmi
- uporządkowanie przestrzeni
- domknięcie remontu chodnika po północnej stronie ul. Księcia Józefa - pozostała część nie budzi zastrzeżeń, podobny remont został wykonany dawno temu


Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Obsługa techniczna dystrybucja reklam, przygotowanie obiektu przed koncertem, sprzątanie po koncercie 1 200,00 PLN
Honoraria wykonawców 2 orkiestry kameralne [około 28 osób] oraz soliści 10 osób; 2 dyrygentów 50 000,00 PLN
Reklama Plakaty, bezpłatne wejściówki, zaproszenia, koperty z firmowym logo, druk firmowego kalendarza, kotyliony w barwach narodowych, płatna reklama w mediach społecznościowych oraz TV 6 000,00 PLN
Koordynacja projektu, logistyka Projektowanie reklam, kontakt z mediami, kontakt z wykonawcami, dystrybucja materiałów reklamowych, przygotowanie umów dla wykonawców 3 200,00 PLN
Środki techniczne Dekoracje, kwiaty 600,00 PLN
61 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Projektowanie reklam Projektowanie reklam tj. plakatów, zaproszeń, bezpłatnych wejściówek druga połowa 2019
Przekazywanie informacji do patronów medialnych Składanie wniosku o patronat medialny. Przesyłanie projektów reklam w celu akceptacji projektu, zwłaszcza poprawności użycia logo patrona. 6 tygodni przed poszczególnymi wydarzeniami
Pozyskiwanie wykonawców Wstępne rozmowy z wykonawcami poszczególnych koncertów druga połowa 2019
Rezerwacja hotelu Rezerwowanie hotelu dla zamiejscowych artystów druga połowa 2019
Druk i dystrybucja reklam Drukowanie i dystrybucja materiałów reklamowych: rozsyłanie zaproszeń, rozklejanie plakatów, roznoszenie bezpłatnych wejściówek minimum na tydzień przed koncertami
Przygotowanie obiektu Sprzątanie przed koncertem, dekorowanie obiektu wewnątrz, transport i rozkładanie materiałów reklamowych patronów medialnych[roll-upy], sprzątanie po koncercie, usuwanie materiałów reklamowych po koncercie dzień przed i dzień po koncercie

Załączniki

Charakterystyka długoterminowych skutków: Zapewnienie bezpieczeństwa pieszych, ułatwienie przemieszczania się osobom starszym, niepełnosprawnym oraz matkom z dziećmi, uporządkowanie przestrzeni
powrót