Twoje BO rozwiń menu
Projekt lokalny - Dzielnica VIII NR 15:

Kostrze - wiata przystankowa

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)

Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica VIII Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

170 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Dąbrowa, Kraków, Polska

Krótki opis projektu

Montaż wiaty przystankowej wraz z budową peronu na pętli autobusowej (przystanek "Kostrze").

Opis projektu

Projekt zakłada montaż wiaty przystankowej wraz z budową peronu, na działce nr 87/1 obr. 3 Podgórze, w miejsce istniejącego słupa przystankowego. Wiata, w miarę możliwości, powinna być zabudowana z 3 stron w celu skutecznej ochrony przed wiatrem i deszczem. Proponuje się montaż wiaty, która nie wymaga doprowadzenia sieci energetycznych.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Przystanek „Kostrze” (a zarazem pętla autobusowa) jest jednym z nielicznych przystanków na trasie linii 112 i 162, który nie posiada wiaty. Oczekujący na autobus pasażerowie są narażeni na niekorzystne warunki atmosferyczne takie jak wiatr, śnieg czy deszcz. Montaż wiaty przystankowej znacznie poprawi komfort pasażerów (wciąż powiększającego się osiedla) podczas oczekiwania na pojazd komunikacji zbiorowej.

Ponadto, lepsza infrastruktura może przyczynić się do zwiększenia liczby pasażerów komunikacji publicznej.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
zakup i nasadzenie 100 dębów 100 drzew x 1000 PLN 100 000,00 PLN
wykonanie i montaż tabliczek 100 tabliczek x 500 PLN 50 000,00 PLN
Roczna pielęgnacja drzew 100 drzew x 200 PLN 20 000,00 PLN
170 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Wybór lokalizacji i postaci , które mają zostać upamiętnione dębem Wybór lokalizacji i postaci , które mają zostać upamiętnione dębem Do kwietnia 2019
Nasadzenia dębów Nasadzenia dębów do październik 2019
Wykonanie i instalacja tabliczek Wykonanie i instalacja tabliczek do końca października 2019

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Poprawa komfortu pasażerów podczas oczekiwania na autobus.Ponadto lepsza infrastruktura może zwiększyć liczbę pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.
powrót