Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - Dzielnica VI NR 4:

WIATA ROWEROWA NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 50

Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt lokalny - Dzielnica VI Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 50, ul. Katowicka 28. Część zielonego terenu znajdującego się w sąsiedztwie wejścia do szkoły.

Opis projektu

Wiata rowerowa na 21 stanowisk rowerowych oraz 10 stanowisk na hulajnogi. Wiata zadaszona, posiadająca utwardzone podłoże.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Szkoła Podstawowa nr 50 to placówka, do której z powodu wysokiego poziomu nauczania i dobrej opinii wychowawczej uczęszcza coraz więcej dzieci. Wiele z nich przyjeżdża na zajęcia na rowerach i hulajnogach. Na terenie szkoły nie ma miejsca, aby pozostawić pojazdy na czas trwania zajęć. Na rowerach przyjeżdżają również inni użytkownicy wynajmowanej po lekcjach i w weekandy sali gimnastycznej, będącej częścią szkoły. Przez nich też będzie wykorzystywany taki suchy, bezpieczny rowerowy parking.
W Bronowicach wciąż mało jest miejsc, w których można bezpiecznie zostawić rower. Powstanie takiej wiaty przy Szkole Podstawowej nr 50 na pewno będzie zachętą dla dużej grupy osób tworzących społeczność szkoły (uczniowie, rodzice, opiekunowie, osoby korzystające z sali gimnastycznej, boisk i placu zabaw) do wybrania roweru jako środka komunikacji miejskiej.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
wykonanie wiaty z fundamentami, 21 stanowisk rowerowych, 10 stanowisk na hulajnogi, zadaszenie z poliwęglanu, konstrukcja aluminiowa, montaż 21 stanowisk rowerowych, 10 stanowisk na hulajnogi, zadaszenie z poliwęglanu, konstrukcja aluminiowa, motaż 22 140,00 PLN
utwardzenie podłoża wraz z obrzeżem utwardzenie podłoża 6 150,00 PLN
28 290,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Realizacja projektu 2017-09
Charakterystyka długoterminowych skutków: Promocja roweru jako środka komunikacji miejskiej, promocja zdrowego tryby zycia
Wróć do poprzedniej strony