Projekt ogólnomiejski
NR 36:
Przebudowa ciągu pieszo - rowerow. Zakrzowiecka Gronostajowa
Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)
Edycja Budżet Obywatelski 2016 Projekt ogólnomiejski Realizacja projektu przewiduje ograniczoną liczbę uczestników.
2 000 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Gronostajowa, Kraków, Polska
Krótki opis projektu
Przebudowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ulicami Zakrzowiecką i Gronostajową wraz z budową oświetlenia oraz wykonanie remontu nawierzchni ul. Gronostajowej wraz z budową oświetlenia na terenie działki nr 407/2
Opis projektu
- Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Zakrzowiecką i Gronostajową wraz z budową oświetlenia.
- Wykonanie remontu nawierzchni ul. Gronostajowej wraz z budową oświetlenia na terenie działki nr 407/2, Obr. 7 Podgórze.
UZASADNIENIE PROJEKTU
Oświetlony ciąg pieszo – rowerowy ma zapewnić prawidłową obsługę komunikacyjną pieszych i rowerzystów (osiedle Pychowice – przystanek tramwajowy MPK Ruczaj, osiedle Ruczaj - sciezka rowerowa nad Wisła).
| Nazwa | Opis | Koszt |
|---|---|---|
| Wiadukt | Przebudowa wiaduktu, likwidacja ostrego, niebezpiecznego zakrętu, wyprostowanie ul. Krajobrazowej. | 1 000 000,00 PLN |
| Przystanek kolejowy | Budowa przystanku SKA Zesławice/Raciborowice wraz z potrzebną infrastrukturą. | 1 000 000,00 PLN |
| 2 000 000,00 PLN |
| Nazwa | Opis | Data |
|---|---|---|
| Wiadukt | Modyfikacja przejazdu oraz wyprostowanie ul. Spacerowej | Druga połowa 2020 |
| Przystanek | Budowa przystanku SKA Zesławice/Raciborowice wraz z potrzebną infrastrukturą. | Druga połowa 2020 |
Charakterystyka długoterminowych
skutków: Wykonanie ciągu pieszo rowerowego wraz z oświetleniem oraz remont odcinka ul. Gronostajowej wraz z budową oświetlenia znacząco poprawi bezpieczeństwo i wygodę mieszkańców okolicznych osiedli przemieszczających się tym terenem do pobliskiego węzła komunikacji miejskiej oraz uatrakcyjni i pozwoli bezpiecznie spędzać czas wolny mieszkańcom jak i turystom odwiedzającym Kraków.
Powstała inwestycja będzie generowała koszty związane z utrzymaniem nowodobudowanej infrastruktury.