Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - 6 NR 16:

Dolina Rudawy dla pieszych i rowerzystów!

Edycja Budżet Obywatelski 2019 Projekt lokalny - 6 Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Dolina Rudawy - przejście dla pieszych przez ul. Na Błonie

Opis projektu

Budowa bezpiecznego wyniesionego przejścia dla pieszych przez ul. Na Błonie w ciągu Młynówki Królewskiej prowadzącym do doliny Rudawy (na wzór przejścia dla pieszych przez ul. Zarzecze przy skrzyżowaniu z ul. Wiedeńską - przejście dla pieszych jako próg zwalniający).
 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Wyniesione przejście dla pieszych zwiększy bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów podróżujących trasą Młynówki Królewskiej. Zapewni też bezpieczeństwo dzieci chodzących do okolicznych szkół licznie korzystających z przejścia. Uspokoi ruch samochodowy i upłynni przejazd przez skrzyżowania z ul. Filtrową i ul. Lindego oraz wyjazd komunikacji miejskiej z pętli autobusowej Bronowice Małe.
 
 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
projekt + realizacja projekt i budowa wyniesionego przejścia dla pieszych wg projektu 105 000,00 PLN
105 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
projekt + realizacja projekt + realizacja wg projektu I - IV kw. 2020 r.

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Projekt zakłada budowę bezpiecznego wyniesionego przejścia dla pieszych przez ul. Na Błonie w ciągu Młynówki Królewskiej prowadzącym do doliny Rudawy. Ciąg Młynówka Królewska jest bardzo licznie uczęszczanym traktem spacerowo – rowerowym prowadzącym do atrakcyjnych terenów rekreacyjnych. Dodatkowo w przedmiotowym rejonie służy jako dojście do szkół, przedszkoli, sklepów, przystanków autobusowych i bloków. ul. Na Błonie przecinająca ciąg pieszo – rowerowy jest bardzo ruchliwą ulicą. Budowa wyniesionego przejścia przyczyni się do poprawy stanu technicznego infrastruktury w przedmiotowej lokalizacji, zwiększy bezpieczeństwo i komfort użytkowników ciągu spacerowego, okolicznych mieszkańców i spacerowiczów.
powrót