Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Strona archiwalna
Aktualna lista projektów budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie:
Projekt lokalny - 18 NR 53:

BEZPIECZNE nowohuckie PRZEJŚCIA dla pieszych!

Edycja Budżet Obywatelski 2020 Projekt lokalny - 18 Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

Lokalizacja

Główna lokalizacja: ul.Bulwarowa skrzyżowanie z ul. Wojciechowskiego ul. S.Żeromskiego przy SP 105 ul.Rydza Śmigłego przy SP 88 ul. Rydza Śmigłego przy Przychodni ul. Ludźmierska z ul. Czuchajowskiego*Rydza Śmigłego ul.Spiechowicza przy SP 91 ul. Mościckiego z Aleją Róż ul. Mierzwy z Zuchów przy LO XVI ul. Bulwarowa z ul. Orkana ul. Zachemskiego z ul. Cerchów

Dodatkowe lokalizacje: Dzielnica XVIII

Opis projektu

Projekt zakłada poprawę bezpieczeństwa pieszych na i przy  przejściach poprzez wykonanie dedykowanego oświetlenia zgodnie z obowiązującymi , w tym zakresie , przepisami.

 

UZASADNIENIE PROJEKTU

Przejścia dla pieszych, zwłaszcza w okolicy szkół i przedszkoli są miejscami, w których kierowcy powinni zachować szczególną ostrożność. Budowa specjalnego dedykowanego oświetlenia poprawi bezpieczeństwo pieszych.
 Docelowa ilość i sposób oznakowania uzależniona jest od przeprowadzenia audytu, który wykaże zasadność tego typu rozwiązań dla powyższych  lokalizacji.
 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Projekt i realizacja opracowanie dokumentacji technicznej i realizacja zadania 350 000,00 PLN
350 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Projekt i realizacja opracowanie dokumentacji technicznej i realizacja zadania I-IV kw.2021 r.
realizacja na podstawie opracowanej dokumentacji wybór wykonawcy i realizacja przez cały / w roku 2021 rok
Charakterystyka długoterminowych skutków: Wykonanie specjalnego dedykowanego oświetlenia dla pieszych, zwiększy bezpieczeństwo poprzez poprawę widoczności pieszych na przejściu oraz dochodzących do przejścia, szczególnie w porze nocnej. Przyczyni się do zmniejszenia ilości wypadków. Uwaga: Docelowa ilość i sposób oznakowania są uzależnione od przeprowadzonego audytu, który wykaże zasadność i tego typu rozwiązań dla wnioskowanych w projekcie lokalizacji.
powrót