Archiwum projektów rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Projekt lokalny - Dzielnica XI NR 4:

Oświetlenie miejskie ulicy Bujaka

Edycja Budżet Obywatelski 2023 Projekt lokalny - Dzielnica XI Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

135 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja:

Krótki opis projektu

Zwiększenie bezpieczeństwa poprzez oświetlenie ulicy Franciszka Bujaka na odcinku pomiędzy ulicą Herberta a ul. Filipowicza. Montaż 4 szt. lamp ledowych oświetlenia ulicznego.

Opis projektu

Budowa oświetlenia składającego się z 4 lamp ulicznych led w ciągu ulicy Franciszka Bujaka na odcinku pomiędzy ulicami Herberta a Filipowicza wraz z projektem.

UZASADNIENIE PROJEKTU

Ulica Franciszka Bujaka na odcinku od ulicy Herberta do ulicy Filipowicza jest jedną z głównych dróg dojazdowych do osiedla Kurdwanów Nowy. Od początku swego istnienia nie była wyposażona w oświetlenie uliczne. Po zmroku mimo oświetlenia chodników przed blokami ulica jest ciemna co stwarza niebezpieczeństwo w ruchu drogowym. Przy ulicy zlokalizowane są parkingi i auta wyjeżdżające z parkingu są niewidoczne dla kierowców co przy sporym natężeniu ruchu stwarza dodatkowe niebezpieczeństwo. Ulica jest też często przekraczana przez pieszych. Piesi po zmroku ze względu na brak oświetlenia są niewidoczni i narażeni na potrącenie przez różne pojazdy poruszające się po tej drodze.

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Projekt Wykonanie projektu 25 000,00 PLN
Wykonanie oświetlenia ulicznego Lampy uliczne z oprawami LED 4 szt. 110 000,00 PLN
135 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Projekt Wykonanie projektu 2024 r.
Wykonanie zadania Montaż oświetlenia ulicznego 2025 r.
Charakterystyka długoterminowych skutków: Realizacja zadania przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu. Wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku ul. Bujaka od ul. Herberta do ul. Filipowicza spowoduje lepsze doświetlenie jezdni oraz chodników, którymi szczególnie w godzinach szczytu porusza się duża ilość osób.
powrót