Projekty 2024 rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Projekt ogólnomiejski NR 93:

"Ja tylko na chwilę"

Edycja Budżet Obywatelski 2024 Projekt ogólnomiejski - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.

330 000,00 PLN
kwota potrzebna do realizacji

Lokalizacja

Główna lokalizacja: Kraków

Krótki opis projektu

Kampania społeczna uświadamiająca co oznacza zatrzymawanie pojazdów na chodnikach w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Masz dość przeciskania się między autami albo brodzenia w kałużach na chodniku zniszczonym przez auta? Ta kampania nam pomoże!

Opis projektu

Profesjonalna agencja reklamowa przygotowuje chwytliwe hasło i spoty rekamowe do radia, internetu (w tym miediów społecznościowych), komunikacji miejskiej (reklama na tyłach pojazdów) oraz gazety Krakow.pl oraz gazetek dzielnicowych 

Intensywna kampania trwa miesiąc. 
Przykładowy plakat:

UZASADNIENIE PROJEKTU

Chodnik jak nazwa wskazuje służy do chodzenia, a nie parkowania. Nie chodzi jednak o to aby mieszkańców skłocić, ale postawić się na miejscu pieszego: osoby zdrowej i sprawnej, dziecka a może osoby niepełnosprawnej. Niechże Kraków zostanie stolicą wraźliwości i empatii! 

Kosztorys
Nazwa Opis Koszt
Kampania społeczna Radio, Goodle Ads, Media Społeczenosciowe, miejska i dzielnicowe gazetki, tyły autubusów miejskich 330 000,00 PLN
330 000,00 PLN
Harmonogram działań
Nazwa Opis Data
Zlecenie kampanii Zlecenie kampanii I kwartał 2025
Realizacja kampanii Realizacja kampanii II kwartał 2025

Galeria

Charakterystyka długoterminowych skutków: Poprawa bezpieczeństwa pieszych poruszających się po drogach dla pieszych jest bardzo ważnym zadaniem realizowanym przez Policję i Straż Miejską. Każde działanie, które może przyczynić się do poprawy stanu bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego jest niezwykle cenne. Kampanie społeczne pokazują nam konkretny problem społeczny. W tym przypadku jest to tamowanie i utrudnianie ruchu pieszym poprzez parkowanie pojazdów na drogach dla pieszych. Przeprowadzona kampania pozwoli na poprawę znajomości prawnej uczestników ruchu.
powrót