"Ja tylko na chwilę"
Edycja Budżet Obywatelski 2024 Projekt ogólnomiejski - dotyczy całego obszaru Realizacja projektu odbywać się będzie w przestrzeni ogólnodostępnej.
Lokalizacja
Główna lokalizacja: Kraków
Krótki opis projektu
Kampania społeczna uświadamiająca co oznacza zatrzymawanie pojazdów na chodnikach w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Masz dość przeciskania się między autami albo brodzenia w kałużach na chodniku zniszczonym przez auta? Ta kampania nam pomoże!
Opis projektu
Profesjonalna agencja reklamowa przygotowuje chwytliwe hasło i spoty rekamowe do radia, internetu (w tym miediów społecznościowych), komunikacji miejskiej (reklama na tyłach pojazdów) oraz gazety Krakow.pl oraz gazetek dzielnicowych
UZASADNIENIE PROJEKTU
Chodnik jak nazwa wskazuje służy do chodzenia, a nie parkowania. Nie chodzi jednak o to aby mieszkańców skłocić, ale postawić się na miejscu pieszego: osoby zdrowej i sprawnej, dziecka a może osoby niepełnosprawnej. Niechże Kraków zostanie stolicą wraźliwości i empatii!
Nazwa | Opis | Koszt |
---|---|---|
Kampania społeczna | Radio, Goodle Ads, Media Społeczenosciowe, miejska i dzielnicowe gazetki, tyły autubusów miejskich | 330 000,00 PLN |
330 000,00 PLN |
Nazwa | Opis | Data |
---|---|---|
Zlecenie kampanii | Zlecenie kampanii | I kwartał 2025 |
Realizacja kampanii | Realizacja kampanii | II kwartał 2025 |