Zmiana trasy polegająca na tym, by autobus linii 424 jadący z Os. Podwawelskiego w kier. przyst. końcowego "Ugorek" skręcał w lewo z ulicy Meissnera w ulicę Ugorek z pominięciem przystanku "Tauron Arena Kraków-Wieczysta".
Hałas samochodowy od ulicy dwupasmowej Meissnera jest coraz bardziej uciążliwy dla mieszkańców bloków Messnera 4 oraz 6. Aby zniwelować hałas należy postawić ekrany akustyczne.
Wybudowanie wygodnego pieszo-rowerowego łącznika ulic Reduta i Rozrywka, pomiędzy potokiem Sudół a ogrodzeniem III Komisariatu Policji i Komendy Miejskiej PSP. Obecnie biegnie tamtędy wydeptana ścieżka, która znajduje się w fatalnym stanie.
Pierwsze w Krakowie aktywne przejście dla pieszych (system czujników ruchu, elementów odblaskowych, znaków z lampami ostrzegawczymi i specjalnej antypoślizgowej nawierzchni), w słabo oświetlonym punkcie, położonym na łuku dwupasmowej ul. Meissnera.
Urządzenie szkółek leśnych, rozmieszczenie na terenie dzielnicy koszy, rozwinięcie monitoringu miejskiego, oraz zwiększenie patroli policyjnych, naprawa poniszczonych latarni, oraz dodatkowe ławki i plansze do gry w szachy, lub warcaby.
Celem zgłaszanego projektu jest odbudowa zlikwidowanych kilka lat temu pięciu punktów oświetleniowych instalacji oświetlenia ulicznego skweru osiedlowego na osiedlu Prądnik Czerwony w rejonie ulicy Łuszczkiewicza/Powstańców w Krakowie.
W blokach przy ulicy Meissnera brakuje miejsc parkingowych dlatego częściej mieszkańcy wybierają rower jako środek komunikacji. Wielu mieszkańców ma problem z przechowywaniem rowerów. W blokach brakuje pomieszczeń na rowery.